یزدفردا: رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در سال گذشته اقدامات شهری بسیار خوبی با همکاری عوامل شهرداری و شهروندان در شهر صورت پذیرفت.

به گزارش یزدفردا: عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: بخشی از گره های ترافیکی در سال گذشته اصلاح شد و بخشی از مشکلات ترافیکی میدان هایی همچون میدان امام حسین(ع)، میدان امام علی(ع)، میدان جانباز، میدان ریاضی یزدی و میدان معلم حل گردید.

وی افزود: در خصوص روان آب ها که مشکل جدی برای شهر یزد بود اقدامات خوبی صورت گرفت، تکمیل رود خانه و مسیل مرکزی یزد و هدایت آب ها به سمت رودخانه همچنین لوله گذاری و احداث ۸۰۰ چاه جذبی بخش عمده ای مشکلات روان آب ها را در سطح شهر رفع کرد.

سیفی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر یزد انجام گرفت، در بخش های فرهنگی و اجتماعی نیز فعالیت های خوبی انجام شد و بخشی از مشکلاتی که در روند پروژه ها که سالیان سال وقفه افتاده بود از جمله پروژه بلوار ابوترابی که بلوار حضرت امام خامنه‌ای (ره) را به سه راه تعاون وصل می کند اکنون در مراحل نهایی خود را طی می کند.

به گفته وی: بلوار شهید عابدی و بلوار شهید پاکنژاد عملیات اجرایی آن آغاز و خیابان دانش پایه نیز در مراحل پایانی است و بلوار ایرج افشار نیز که رینگ شهری را تکمیل می کند با پیگیری هایی که انجام شد در حال تکمیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: امید است در سال حدید فعالیت های شهری به صورت مطلوب تر و در اسرع وقت انجام گیرد تا موجب رضایتمندی شهروندان گردد‌.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا